Cabecera blog

diumenge, de desembre 31, 2006

L'últim post de l'any

Hui s'acaba 2006, l'any que, de moment, ha sigut el més intens de la meua vida. Ho ha sigut per moltes raons: per com va començar, per com va passar i per com ha acabat. Al gener del 2006 vaig passar de tindre un seient segur en un Fórmula 3 a no tindre equip ni pressupost per a disputar la temporada. De manera que quan pareixia que hauria de deixar de córrer, vaig trobar RSC Sport, l'equip que m'ha donat l'oportunitat de disputar una temporada més. Realment no ha sigut una temporada fàcil, ja que tant l'equip com jo partírem amb molt pocs quilòmetres, però estic conveçut que vam fer un bon treball, sobretot si comparem el nostre rodatge al llarg de la temporada amb el de qualsevol dels nostres rivals. El moment màgic de l'any va ser el segon lloc d'Estoril –i, de fet, si no haguera sigut per la mala sort, eixe cap de setmana hauria pujat una altra volta al podi i algunes més la resta de la temporada.

Però el més intens de l'any va començar al juliol, quan vaig començar a pensar a dur avant Recolza a Pampló. En molt poc de temps el meu germà i jo decidírem llançar-nos a l’aventura i, el 4 d'octubre la presentàrem en la Universitat Politècnica de València. Haguérem de treballar de valent, i també treballem de valent ara, però per descomptat l'experiència val la pena: més de 300 persones ja han mostrat el seu suport i mitjans com Antena 3, Ràdio Nacional d'Espanya, Saó, Las Provincias i molts més han donat cobertura a la campanya. A més, els últims entrenaments de la Formula Renault en què vaig participar a finals de mes a Xest es van finançar íntegrament amb els diners de Recolza a Pampló.

Ara el repte és encara major, en 2007 el nostre objectiu és particpar en la Formula Renault Eurocup amb Omicron Racing (és el mateix equip que RSC però amb nom nou), però el campionat és molt dur, molt exigent i sobretot, el pressupost és elevat. No serà fàcil, però tampoc impossible. Ah! I tot això sense oblidar que estic matriculat en unes quantes assignatures d'enginyeria Aeronàutica...

Feliç any!