Cabecera blog

diumenge, de maig 13, 2007

Tornar a casa

Marlon_11_05173

Fa una miqueta més de set anys que vaig començar a competir i poc més de set anys i mig que em vaig pujar a un kart de competició per primera vegada. Aquell primer contacte va ser en el circuit Marlonkart i allà em vaig preparar per a prendre part en la meua primera cursa i en eixe circuit vaig entrenar durant les quatre temporades de karting que vaig disputar. Podeu imaginar la meua alegria quan vaig cridar Marlon (l'ànima de Marlonkart) per a veure les possibilitats d'organitzar allà un curset de karting i de seguida em van recolzar per a dur-ho endavant.


Despús-ahir, divendres 11 de maig, vam fer la I Jornada de karting Recolza a Pampló. He de reconéixer que, abans de començar, estava un poc nerviós per veure com aniria tot i, perquè en certa manera, era tornar a la que havia sigut la meua casa en els meus primers anys en la competició. Però la veritat és que va anar molt bé i els nervis se'm van anar de seguida: va haver-hi dotze participants, la majoria d'ells gent que ha confiat en Recolza a Pampló i alguns familiars i amics que van vindre amb ells. El més important és que tots ho passàrem bé, a mi em va agradar explicar com conduir un kart i sobretot veure l'interés i la il·lusió de la gent, perquè a tots els va picar el cuquet de la velocitat. Va ser una jornada molt agradable per la companyia i el marc en què es va desenvolupar. Així que començaré a buscar una data per a la II Jornada de karting Recolza a Pampló.