Cabecera blog

divendres, de febrer 02, 2007

Ahir a Montolivet, demà a la Xina



AAVV_3

Ahir vam presentar Recolza a Pampló a l'associació de veïns de Montolivet, el meu barri. Fa uns mesos m'havien fet una entrevista, que havia aparegut al butlletí de l'associació, i ahir vaig tindre ocasió d'explicar de tu a tu les característiques de la campanya. Va ser un acte senzill i molt agradable, ple d'afecte i complicitats. Si Recolza a Pampló mereix la pena, és per reunions com la d'ahir al carrer Granada. Poder explicar una il·lusió i compartir-la , poder raonar i raonar-la, són algunes de les coses a què aspirava quan vam posar tot això en marxa i trobe que ahir ho vam aconseguir. Per això, des d'ací, el meu agraïment a l'associació i a totes les persones que van vindre i em van donar suport!

I bé, una de les coses que vaig comentar és que demà me'n vaig a la Xina. M'han oferit fer uns entrenaments de la Fórmula Renault Asiàtica i no puc deixar passar una oportunitat així. Eixiré de València a les set del matí, cap a París, on agarraré un vol fins a Hong-Kong. En acabant haurem de creuar a Macao i d'allí anirem fins a Zhuhai, on hi ha el circuit en què faré els entrenaments. Tota una experiència i tot un repte. Encara no sé si finalment disputaré este campionat, però sé que es tracta d'una de les fites més importants de la meua carrera. O, si més no, una de les més emocionants.

No sé si podré actualitzar el blog des de Xina, però intentaré fer-ho i així contar en directe com va l'experiència. En qualsevol cas, vos mantindrem informats per mitjà de www.pamplo.com.