Cabecera blog

dimecres, de juliol 04, 2007

Comença l'estiu



Hui he fet el meu últim examen de la convocatòria de juny i la veritat és que ha sigut molt llarg. Hem començat a les nou del matí i jo entregava l'última part a les dos i mitja de la vesprada. Hi ha hagut tres descansos, però al final estava realment saturat de Mecànica. No se si aprovaré o no, encara que he de reconéixer que ho veig difícil. En tot cas, allò important era fer-ho, calfar-me un poc el cap i si no aprove, anar a setembre amb una mica de rodatge.

Sempre que acabes un examen -i més si és l'últim- et sents prou relaxat perquè sembla que ja has acabat amb el que havies de fer. Però si em pare a pensar em done compte que no puc relaxar-me molt: en 23 dies vaig a Pequín i en menys de dos mesos són els exàmens de setembre. Però tinc un problema i és que el primer i el tercer cap de setmana de setembre tinc cursa -Shanghai i Cheng Du- així que no estaré a València. Intentaré que em canvien les dates, però no és fàcil, perquè si els he de fer en tornar, l'experiència em demostra que les probabilitats de fracàs són molt elevades.

De manera que tinc un estiu molt intens per davant: curses, assignatures que aprovar i, per descomptat, continuar amb el desenvolupament de Recolza a Pampló. Crec que no m'avorriré en estos dos mesos.