Cabecera blog

dissabte, de juny 23, 2007

Desde Malàisia II


Hui ha sigut el dia més intens del cap de setmana ja que hem tingut la crono i la primera cursa. Després dels entrenaments d'ahir, no tenia molt clar com anirien les coses hui, perque ahir em va faltar velocitat. De fet, la crono ha anat molt malament perque no he donat una volta realment ràpida i només he classificat en la posició dotze de la graella de sortida.

Abans de la cursa no estava molt tranquil perque no sabia quin podria ser el meu ritme de cursa, però a la hora de la veritat les coses han anat prou bé, he tingut un bon ritme de cursa, he sigut capaç d'avançar posicions i sense cometre erros he creuat la línia de meta en cinquena posició. Estic content perque no s'ha repetit la mala sort de Zhuhai i he aconseguit el meu millor resultat de la temporada. És el millor resultat, però ara per ara estic convençut que d'ací poc el superaré.

Ací pasen de les 10 de la nit i me'n aniré a dormir aviat perque demà ens alcem a les 6.30 del matí ja que la cursa és a les 9.30, de manera que en el proper post espere parlar d'un altre bon resultat.