Cabecera blog

diumenge, de juliol 15, 2007

Una televisió de primera


Supose que prou gent estarà d'acord amb mi si afirme que alguns dels continguts de Televisió Espanyola demostren una gran falta de gust. Però el problema és que pareix que no sols afecta les gales i concursos, sinó també a altres programes. En aquest cas em referisc a la pobra cobertura que TVE dóna a les World Series by Renault, un dels campionats de monoplaces més importants del món. Estic segur que des de la cadena faran un gran esforç per a cobrir tots els esdeveniments esportius a què acudeixen, però el que he vaig vore ahir en la primera cursa de les World Series a Hongria, va ser massa (i el pitjor és que no és la primera vegada que ho fan). La qüestió és que de 19.00 a 19.40 (segons la web de RTVE) estava programada l'emissió d'eixa competició. Vaig posar la tele i, en efecte, feien la cursa. Ara bé, abans de començar la retransmissió, el presentador d'Estadi 2 -el programa d'esports de La 2- va dir que veuríem un "resum" de la prova. El "resum" en qüestió va consistir en l'emissió de les 4 primeres voltes completes, 10 minuts d'anuncis a continuació i, per a acabar, les tres últimes voltes. Això vol dir que em vaig quedar igual que si no haguera vist la cursa. De manera que em pregunte: tan costós és fer-hi un verdader resum? Crec que bastaria si mostraren les imatges més interessants de la cursa i que el comentarista explicara breument les principals incidències, la qual cosa duraria poc més de 5 minuts i seria molt més atractiu per a l'espectador. Però a vegades pareix que hi ha verdadera voluntat de fer les coses malament.