Cabecera blog

diumenge, de juny 17, 2007

Desde Malàisia I


Hui ha sigut el meu primer dia sencer a Malàisia i, tot i que ens hem alçat cap a les 11 del matí, Mariano, Maxi (el meu company d'equip de l'Argentina) i jo, hem anat a Kuala Lumpur per a vore les torres Petronas. Fan més de 400 metres d'alçària, però no sé si es perque estan voltades d'edificis o per quina raó, no m'han semblat tan altes. En qualsevol cas, són prou espectaculars. Encara que a mi quasi m'ha sorprés més allò que hi trobes a dins: les tres primeres plantes són un centre comercial on trobes tot el luxe que vullgues. Cartier, Dunhill, Bally, Armani... fins i tot una botiga de Paul Smith!

Després de fer una volta (però sense fer compres), hem agarrat un taxi per a anar al circuit. No hi ha hagut cap problema, però després el taxista no sabia com arribar a l'hotel i ha hagut de parar un parell de voltes a preguntar... finalment hem arribat sense cap problema.

He vist molt poc de Malàisia, però per ara em sembla un país molt diferent, no tant per la llengua o la cultura, sino perque la gent és d'orígens diferents i pots vore persones que semblen de la India, de la Xina, de la península de Malacca (que és la Malàisia continental, ón estic ara)...

Demà dilluns tenim previst conèixer bé el circuit, de manera que ja aniré contant com va tot per ací...