Cabecera blog

divendres, de novembre 16, 2007

Entrem en el món de la moda


Ara que s'acosta el final d'any i que l'última cursa de la temporada està molt a prop, volíem fer alguna cosa per tal de celebrar tot el que ha sigut Recolza a Pampló, i una de les coses que estem preparant és una samarreta de mànega llarga en què, entre altres coses, apareguen els noms de totes les persones que han participat en la campanya.

El disseny que he penjat (obra de Dadacuc) és la base sobre la qual treballarem i la veritat és que pense que està prou bé. De totes maneres, el mostre en aquest post perquè m'agradaria animar a fer comentaris i propostes per tal de preparar el disseny definitiu.

Ara mateix jo estic a Macau veient el Gran Premi de Fórmula 3 i la setmana que ve tinc cursa a Shanghai, de manera que quan torne a València em posaré a treballar per a tindre les samarretes llestes com més aviat millor.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Soc un gran aficionat a això de les carreres i, a part de la f1 es clar, segueixo molt altres categoreies, com WS, F.renault, F3 euroseries...
No et conec de gaire, pero se que l'any passat estaves a la f3 espanyola amb rsc. I em va sorprendre molt q decidisis anart'en a correr a Asia, en un campionat que jo no n'havia sentit a parlar. I bueno, he anat llegint les noticies que parlaven de tu durant la tenporada, de les carreres... I voltant per internet he anat a parar a aquest blog.
Bueno, només felicitar-te per aquest gran blog, que es nota que t'ho curres i esta bé saber com et va la vida alla tan lluny. M'ha agradat molt, no coneixia cap pilot que en tingués un de tan treballat.
Ja el visitaré de tant en tant.

Anònim ha dit...

Soc el del missatge anterior, només felicitar-te pel 5è lloc a les dues curses de Shangai.

Pamplo ha dit...

Gràcies per les teues felicitacions respecte al blog i el resultat a Shanghai. M'alegre de saber que seguixes de prop la meua carrera esportiva.

Anònim ha dit...

Ja saps què faràs el pròxim any? Seguirás a la FR Asiàtica?